خوش آمدید

امیدوارم از مطالب وبلاگ استفاده نمائید.

۱۳۸۹ اسفند ۲۳, دوشنبه

اگر تفريح هاي سالم نباشد تفريح هاي ناسالمي كه اثرات مخرب دارند جاي گزين مي شوند. وغرفه فروش قليان در فرودگاه امام خميني

همه به تفريح سالم نياز دارند تا بتوانند اوقات فراقت خود را بعد خستگي روزانه كار به پايان برسانند، اگر اين گونه نباشد به ناچار به جاهاهي پناه ميبرند كه متاسفانه مثل قهوه خانه و رستورانهاي كه فقط با قليانهاي رنگ و وارنگ تزئين شده اند باعث اعتياد و چاقي مفرط مي شوند و تبليغات گشترده نيز دارند كه متاسفانه آلودگي به هر دودي غير قابل برگشت و يك نوع خودكشي محسوب ميشود.
تفريح هاي سالم مثل موزيك زنده در جاجاي شهر حتي در پاركها ميسر است و با كمترين هزينه كه نهايتا با يك بستني يا چاي  مي توان وقت فراقت را پر كرد و اين سرگرمي از آنجائي كه در منظره زيبا و بيرون از محيط سربسته بر گذار ميشود خود باعث شادي و شادابي مردم مي شود و هيچ جاي نگراني براي خانوادها نيست كه بچه هايشان به تنهائي از اين محيط شاد و سالم استفاد مي كنند.
و تاسفم از اين هست كه دستي پنهان براي نابودي جوانان قد علم كرده كه خيلي بيرحمانه جوانهاي مارا به دود قليان عادت مي دهد و قطعا كسي كه اون شيلنگ كثيف دود قليان را برلب مي گيرد سخت نيست كه سيگار و بافور را نيز عملي كند. چقدر تبليغ بايت اين ابزار كثف ميشود . در واقع تفريح مردم ايران شده فقط رستوران (خوردن و قليان كشيدن).


غرفه فروش قليان در فروگاه امام خميني محل ورود خارجي ها و چي برداشتي مي كنند خدا ميداند



قهوه خانه اي در يكي از خيابانهاي تهران پر از  دود قليان نمي توان  داخل را ديد. 
به سر در اين چايخانه دقت كنيد.





ولي من به جوانها توصيه ميكنم چشمان خودشان را باز كنند با خواندن كتاب و ورزش و گردش خودشان را سرگرم كنند و از چيزهاي مثل دود جدا دوري كنند، چون روزهاي سخت مي گذرد و زمان خوشي كه برسد بايد سالم باشيد چون راه برگشت ندارد، حالا گيريم كه تو ويترين و همجا لوازم دود هست چرا ما اشتباه بكنيم چون مثل اين است كه ميدونيم سر راه مان دره هست  و بايد حواسمان باشد و اگر بريم سقوط مي كنيم و اينجاست كه اگر سقوط كنيم مقصر خودمان هستيم 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر