خوش آمدید

امیدوارم از مطالب وبلاگ استفاده نمائید.

۱۳۸۹ بهمن ۱۵, جمعه

كاري كه حسني مبارك رئيس جمهور مصر بايد انجام دهد، هرچه سريعتر اجازه رفراندوم را بدهد و اگر لازم باشد هر چه سريعتر كناره گيري كند تا لايه هاي جرمش را بيشتر نكند.

در چنين شرايطي بايد به اعتراض مردم توجه كند و هرچه سريعتر اجازه رفراندوم را بدهد و اگر لازم باشد هرچه سريعتر كناره گيري كند و ارزش خود را حفظ  شود و  لايه هاي جرمش نيز بيشر نشود چون هرچه ادامه پيدا كند و تعداد كشته هاي مردم معترض بيشتر شود مردم خشمگين خواهند شد و  آن موقع ديگر بايد جوابگو باشد و در واقع جرم خود را سنگين و احتمال گذشت و زندگي بعد از قدرت ديگر نا ممكن و از بين خواهد برد.
پس بهترين كار درچنين شرايطي مردم و اعتراض مردم را بايد ديد و به خواشته هايشان تن داد چون مردم هستند كه مبارك هست در غير اينصورت حكومت با زور يعني ديكتاتوري و عواقب ان هم مثل حاكمان گذشته كه دچار فلاكت شدند خواهد شد.
در ضمن شرايط فعلي ديگر حاكمان نيستند كه حكومت مي كنند بلكه خود مردم هستند كه كار هاي اصلي كشور را انجام ميدهند چون با وجود اينترنت كه كل دنيا رو را به دهكده جهاني تبديل كرده و همه از حال هم باخبرند و ديگر چيزي را از چشم ديگر نمي شود پنهان  يا مسئله اي را كتمان كرد و همه مسائل بايد شفاف و آشكار شود با وجود انترنت و دوربين هاي مبايل هيچ چيز پنهان نيست. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر