خوش آمدید

امیدوارم از مطالب وبلاگ استفاده نمائید.

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۲, یکشنبه

می خواستم مطلبی را به خودم و به دوستانم یاد آوری کنم.

مطلب مهمی که می خواستم یاد آوری کنم این بود که ما وقتی تصمیم می گیریم از مبداٌ به طرف مقصد حرکت کنیم  (مخصوصا با اتومبیل) چند لحظه فکر کنیم که آیا واقعا مقصدمان  را درست انتخاب کردیم یا نه ؟ و اگر درست انتخاب کردیم پس باید به فکر این باشیم که چه کاری انجام بدهیم که واقعاٌ صحیح وسالم بدون اینکه به دیگران لطمه بزنیم به مقصد برسیم مثلا اگر خوابمان گرفته و خسته ایم یا اتومبیل مشکل دارد رانندگی نکنیم چون روز شنبه 11/02/89 شنیدم که اتوبوس و تریلی برخورد کردند و چند نفر زخمی و فوت شدند. آیا واقعاٌ هدف این بوده که چند نفر را که همگی دلشان می خواست که نمیرندو زخمی نشوند و سالم به مقصد برسند به کام مرگ بکشانیم ؟ پس اگر هدف این بوده پس فرق آدم و انسان در چه چیزی است؟ آیا بهتر نبست وقتی توان نداریم کاری را قبول نکنیم و دیگران را به زحمت نیاندازیم .
و این فکر بکنیم که تو گرما و سرما یک مسیر طولانی را می خواهیم برویم که اگر دقت کنیم صحیح به مقصد میرسیم و از بدون در مسیر لذت هم می بریم و اگر دقت نکنیم تصادف اتفاق بیفته و اگر نمیریم در اون هوای گرم یا سرد چه زحمتی را باید متحمل بشویم واگر هم زخمی شدیم باید یا سراز بیماستان یا قبر ستان در بیاوریم.
عکس واژگون شدن اتوبوس در مسیر زنجان تبریز که با یک سهل انگاری راننده اتوبوس چند نفر کشته و زخمی شدند که واقعاٌ باعث تاسف بود .


http://tasadoof.blogspot.com/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر